Czy warto zakupić słodycze reklamowe?

Słodycze ostatnio nieźle namąciły w branży reklamowej. A to dlatego, że są coraz chętniej wykorzystywane jako nośnik reklamy. To obecnie jedna z najnowocześniejszych form reklamowania biznesu. Na rynku pojawia się coraz więcej słodkości reklamowych. To już nie tylko czekolady, ale pralinki, cukierki, gumy do żucia, maleńkie lentilki z napisami oraz całe kosze słodkości.

Obecnie na rynku można znaleźć wiele firm, które tworzą słodycze reklamowe. Jedne działają w branży od wielu lat, inne dopiero raczkują w tym sektorze. Bardzo często wykorzystywaną słodkością są cukierki krówki, które lubi chyba każdy. Równie często wykorzystywane są klasyczne czekoladki lub też słodkie, owocowe landrynki. Nowością, która jest od całkiem niedawna na rynku są czekoladki z napisami. Wykonuje się je na cukierkach typu lentilki. Napis bądź logo mogą znajdować się po obu stronach cukierka.

Słodycze reklamowe są idealną firmą promocji firmy. Warto mieć na uwadze, że słodycze są lubiane niemal przez każdego, przez dzieci, ale i również przez dorosłych. Ludzie dużo chętniej poczęstują się cukierkiem reklamowym niż na przykład wezmą ulotkę, które są najczęściej od razu wyrzucane do kosza. Niewiele osób czyta co jest na nich napisane. Za to słodycze to zupełnie inna sprawa. Sam poczęstunek jest miłym gestem i od razu sprawia, że firma lepiej się prezentuje, jest lepiej postrzegana. Im więcej pozytywnych opinii rozniesie się po klientach, tym więcej nowych przybędzie do naszej firmy, tym samy zarobimy więcej.

Nie należy sie zbytnio obawiać o ceny takich słodyczy. Nie są to kwoty bardzo wysokie, chyba, że zamówienie będzie bardzo ekstrawaganckie. Przykładowo kilogram cukierków może kosztować od 14 do 26 zł. Większość firm może sobie więc pozwolić na taką promocję. Jest stosunkowo tania i skuteczna. Dzięki temu, że coraz więcej firm oferuje tego typu usługi stają się one coraz tańsze. Profesjonalne firmy dbają o jakość swoich produktów.

Słodycze reklamowe należy przechowywać w odpowiedniej temperaturze. Jeśli będzie za gorąco, to czekoladki stopią się i nie będą nadawały się do spożycia. Nie warto zamawiać dużych zapasów, jeśli nie jesteśmy pewni, że je zużyjemy. Cukierki mają określony termin ważności. Często bywa on sześciomiesięczny. Nie można podać klientom słodyczy, których termin przydatności do spożycia już minął.

Dłuższy termin ważności od pralinek będą miały landrynki bądź lizaki. Nie są one również tak bardzo wrażliwe na podwyższone temperatury, tak pralinki czy czekolady. Warto wziąć to pod uwagę robiąc zamówienie.

Słodycze reklamowe można rozdawać na targach, bankietach, promocjach. Na pewno wszyscy chętnie się nimi poczęstują i być może zapamiętają naszą markę. Z pewnością dzięki takiemu poczęstunkowi zrobi ona dobre wrażenie na klientach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *