Czekoladki reklamowe formą dbania o pozytywny wizerunek firmy.

Dbanie o pozytywny wizerunek firmy to niełatwa sprawa.  Od kilku lat można zaobserwować wzrost zainteresowania firm zbudowaniem ich pozytywnego wizerunku. Jak to zrobić z korzyścią dla wszystkich?

Firmy uaktualniają swoją ofertę względem pracowników. Przejawia się to na przykład szansą na szybszy awans, elastycznymi godzinami pracy, możliwością rozwijania kariery.  Budowanie pozytywnego wizerunku warto zacząć małymi krokami. Może to być słodki upominek ofiarowywany klientom podczas ich wizyty w naszej firmie. Idealne do tego będą czekoladki reklamowe.

Na rynku istnieją firmy oferujące słodycze reklamowe posiadające spersonalizowane opakowania. Na papierku bądź opakowaniu wybranej słodkości umieszcza się logo firmy oraz ewentualnie przesłanie, które chcemy przekazać.

Czekoladki są wprost idealne na poczęstunek dla klientów. Każdy bowiem lubi czekoladę. Zarówno dorośli jak i przede wszystkim dzieci. Czekolada jest idealnym poprawiaczem nastroju, ma działanie przeciw depresyjne. Zjadając dobrej jakości czekoladkę można na chwilę się zrelaksować oraz zapomnieć na chwilę o problemach. Taka mała chwila przyjemności.Dlatego też najlepsze są czekoladowe prezenty. Każdy klient ucieszy się ze słodkiego upominku.

Firmy oferują różne rodzaju czekolady. Mogą to być czekolady:

  • mleczne- składające się oprócz miazgi kakaowej z mleka w proszku.
  • gorzkie- zawartość w nich miazgi kakaowej wynosi powyżej 50%, a czasem nawet 70 i więcej. Na rynku pojawiają się czekolady gorzkie z zawartością 90% kakao.
  • deserowe- zawierające miazgę kakaową, lecytynę a także cukier i tłuszcz kakaowy. Takie czekolady z reguły mają ma w sobie 50% produktów z miazgi kakaowej.
  • biała- niektórzy twierdzą, że nie jest to czekolada gdyż nie zawiera ona proszku kakaowego. W najlepszej jakości białych czekoladach jest wyłącznie do 33% masła kakaowego.

Czekolada jest słodkością, która jest uwielbiana bez względu na formę. Nie ważne czy są to czekoladki, batony, czy też cukierki. Słodkie bombonierki kojarzą się z miłym dzieciństwem, beztroską. Wywołują uśmiech na twarzy, zwłaszcza jeśli są pięknie opakowane.

Klient który poczęstuje się czekoladką, na której widnieje logo firmy podświadomie będzie miał miłe z nią skojarzenia.
Na rynku jest duży wybór słodyczy reklamowych. Szczególną popularnością cieszą się czekoladki reklamowe. Mogą występować one w formie mini tabliczki, kostki czekoladowej, czekoladowej karty. Również dodatki mogą być przeróżne. Najczęściej są to suszone owoce, orzechy, nadzienia owocowe, nadzienia z adwokatem, czy innym likierem, w zależności od profilu klienta.

Czekoladki reklamowe można zamówić na stronie http://www.slodkieupominki.pl/katalog/slodycze-reklamowe/czekoladki-reklamowe/czekoladki/ Firma ta od wielu lat specjalizuje się w tego typu słodyczach. Oferuje mnogość wzorów oraz smaków. Firmy mogą zamówić czekoladki ze swoim własnym logo i ofiarowywać je kontrahentom, bądź wystawić w firmie w displayu, tak aby każdy mógł się nimi poczęstować.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *